65+
Krijgt u geen orde meer in uw administratie?
Vraag hulp aan Papers & More
Bijvoorbeeld:
- omdat uw ogen erg achteruit gaan en u uw post niet meer kunt lezen;
- omdat u de administratie steeds ingewikkelder vindt, en het niet meer lukt om alles goed te ordenen;
- omdat uw partner, die altijd de administratie deed, is overleden en u er nu alleen voor staat;
- of omdat u geen kinderen of familie in de buurt heeft wonen die u kunnen helpen.
Hoe werkt het?
Ik overleg met u wat er precies met uw administratie moet gebeuren. Deze afspraken worden in een contract vastgelegd. Vervolgens kom ik één keer per week of één keer per twee weken bij u thuis langs om samen met u de administratie te doen. Ik neem uw administratie niet volledig over. U blijft zelf verantwoordelijk en de administratie blijft gewoon bij u thuis.
De administratieve hulp kan bestaan uit:
- het doornemen van de post,
- het ordenen en opbergen van uw papieren,
- het invullen en controleren van het bank- of giroafschriften,
- het regelen van automatische afschrijvingen,
- het telefoneren met instanties,
- en het invullen van formulieren, zoals kwijtschelding gemeentebelasting, aanvragen van zorg- en huurtoeslag, de belastingaangifte, declaraties bij uw zorgverzekeraar, en meer.
Kosten
Het uurtarief is € 30,- excl. BTW.
Bij aanvang betaalt u eenmalig € 10,- voor een opbergmap, waarin uw administratie volgens een vaststaand systeem wordt geordend.